תכנית הכנס

מליאת פתיחה

09:00

כבר מעל לחמישים שנה שהאנושות עובדת במרץ רב על פיתוח "בינה מלאכותית", ונדמה שעכשיו זה הרגע בו זה קורה. מומחים רבים (כמו פרופ' סטיבן הוקינג, ואלון מאסק) מגדירים בינה מלאכותית חזקה כאחד האיומים הגדולים ביותר על האנושות, ביל גייטס הוסיף ואמר שהוא לא מבין כיצד ישנם אנשים שבינה מלאכותית לא מדירה שינה מעיניהם. באופן צפוי, בינה מלאכותית תראה בבני אדם את האיום הכי גדול להישרדותה. עזבו שומרים, שליחים ונהגים – כבר היום ברחבי העולם רופאים ועו"ד מוחלפים על ידי מחשבי בינה מלאכותית, ואם זה וקרה במקצועות מורכבים אלו, אז היכן עוד יצליחו?

בהרצאתו בכנס קהילת הגיוס, מני ברזילי ידבר על מצב הבינה מלאכותית היום, הישגים פורצי דרך בתחום ומה צופה לנו העתיד. ההרצאה שתעזור לכם להכיר בשינוי ולהבין כיצד העולם יכול להיראות כאשר בינה מלאכותית היא חלק מחיינו, וכיצד התמורות משפיעות על עולם העבודה של היום ומחר.

מני ברזילי מייעץ בתחום הטכנולוגיה מזה שנים רבות בין השאר בחברות כמו מייקרוסופט, גוגל, IBM, סטארטאפים חדשניים, וממשלות הודו וארה"ב. בנוסף הוא מרצה בכנסים הגדולים בעולם, מאמריו מתפרסמים ב Tech Crunch ו – Wired.com ועוד רבים.

מני ברזילי | יועץ, חוקר, ומרצה מבוקש בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית

09:30

פעילות EMC בישראל גדלה משמעותית בין השנים 2006-2013, עם רכישתם של תשעה סטארט-אפים והשקעות הון נוספות. הרחבת פעילות הפיתוח בישראל לאתרים נוספים והגדלת יעדי גיוס כוח אדם איכותי, עלתה לראש סדר העדיפויות של ההנהלה המקומית והגלובלית.

כאשר באר שבע החלה לקדם את הקמת פארק ההייטק בפאתי העיר, היה ברור ל-EMC, כי השילוב של הסמיכות לאוניברסיטת בן גוריון ותכניות הממשלה להשקיע בפיתוח הנגב, מהווים הזדמנות מצוינת עבורה לייצר יתרון תחרותי בגיוס הון אנושי מצוין.

כך, בשנת 2011 הוקם מרכז המו"פ של EMC, כשלוחה של מרכז המצוינות בהרצליה, עם ארבעה עובדים ראשונים, "החלוצים המודרניים", שהתמקמו באופן זמני בבית המוסד לביטוח לאומי בעיר. ב-2013 הייתה EMC החברה הראשונה להיכנס לבניין הראשון שהוקם בפארק ההייטק בבאר שבע, בין חולות וגמלים. כיום מעסיק מרכז המו"פ בבאר שבע יותר מ -200 עובדים, 90% מהם בתפקידי פיתוח ורובם תושבי הנגב, מבאר שבע והסביבה

מאיה הופמן-לוי | מנכ"לית מרכז המו"פ באר שבע

10:00

יוסי מטיאס | סגן נשיא גוגל העולמית ומנכ״ל מרכז המו"פ בגוגל ישראל

עדי בן ארצי | מנהלת הגיוס, גוגל ישראל

10:30

תג אדלר  |   Facebook Recruiting Manager  IL 

11:00

יעקב רוזן  | רז מצנע – מנהלי הכנס

11:10

הפסקת קפה ונטוורקינג

11:30 – 13:00

4 מסלולי בוקר לבחירתכם

הקליקו על השם של כל הרצאה כדי לקבל את הפרטים המלאים עליה

Startup Recruiting

בשנת 2015 התרחבה הפעילות והחברה עברה משירות להזמנת מוניות, לחברה המייצרת פתרונות תחבורה טכנולוגיים וחכמים. אפילו המותג השתנה ל- Gett , ושינוי שכזה אינו בא לידי ביטוי רק בלוגו ושם, אלא מביא עימו שינויים מרחיקי לכת בצורך לבנות הנהלת חברה גלובאלית רחבה שתשב בישראל ותתמוך בפעילות החדשה. כיצד צוות הגיוס תומך במהלך שכזה בשוק סופר תחרותי באופן שמייצר השפעה אמיתית על התוצאות העסקיות של הביזנס

בהרצאתו בכנס קהילת הגיוס ישתף יוגב גולדיס על תהליך הרחבתה של הנהלה גלובלית שתומכת בעסקי הליבה של החברה תוך צמיחה מ-600 עובדים ל-1500 בכל העולם, בשנה אחת.

יוגב גולדיס | Talent Acquisition manager , Gett

במסגרת התפקיד שלנו אנחנו חיים תמידית בעולם של חיפוש – תרים אחר המועמדים הטובים, הנכונים, החכמים, המוצלחים והמתאימים ביותר שיצטרפו אלינו לארגון. באופן לא מפתיע , גם מועמדים מחפשים את מקום העבודה הנכון ביותר עבורם. במהלך 18 החודשים האחרונים גדלה סייסנס מחברה של 120 עובדים לכמעט 400 – מתוכם 150 גיוסים בישראל. בכנס הגיוס הקרוב תשתף יעל יצחקי, בתובנות מתוך העשיה בדגש על חווית מועמד.  למה חשוב להשקיע בכזו, מה נעשה בסייסנס ומה היו ההשפעות על הגיוס.

יעל יצחקי | HR Director Israel, SISENSE

כשחברת ענק רוכשת סטארט-אפ ישראלי, הכותרות בעיתונות הכלכלית חוגגות את ההישג ומתעלמות מהאתגר של הסטארט-אפ להמשיך לצמוח על ידי גיוס טאלנטים בשוק תחרותי . ליאון שטיימן נכנס לתפקידו כמנהל הגיוס למרכזי הפיתוח של Oracle בישראל זמן קצר לאחר רכישת שני סטרטאפים שלא עבדו לפני כן עם מגייס ובאופן טבעי גילו חשדנות לכל סיוע ממטה החברה.

בתהליך עם מורדות ועליות, הצליח לאון יחד עם מנהלי הפיתוח לבנות תהליכי גיוס משותפים, להטמיע מדדים ולבנות שותפות בדרך לארגון מגייס.

בכנס קהילת הגיוס ליאון ישתף אותנו על הדרך שעבר ואיך הופכים מנהלי פיתוח למנהלים מגייסים וארגון מגייס לארגון מגוייס

לאון שטיימן | מנהל הגיוס של מרכזי הפיתוח, ORACLE

ארגונים גדולים

התפיסה בה הגיוס אחראי באופן בלעדי להזרים קורות חיים מעולים לא יכולה לעבוד בסביבה הסופר תחרותית בה הגיוס פועל. היום כבר כולם יודעים שבשביל לגייס עובדים מעולים, צריך לרתום את המנהלים והעובדים למלאכה ולהפוך להיות ארגון מגייס. אבל איך עושים את זה?

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס, תשתף ורד ברק על תהליך בניית ארגון מגייס בוורינט שהיא הובילה. איך משנים את התפיסה בפועל אצל מנהלים מגייסים? איך הופכים אותם לחלק אינטגרלי מהגיוס? איזה ארגז כלים צריך לקבל כל מנהל?

ורד ברק | Head of Talent Acquisition, Verint

בשוק סופר תחרותי, חברה שמצליחה להביא מועמדים להגיש אליה מועמדות בעצמם יוצרת לעצמה יתרון תחרותי אדיר בגיוס עובדים.  יתרונות גישה זו נעוצים לא רק בחיסכון כספי גדול, אלא גם במועמדים יותר מחוברים ומחויבים. בפאלו-אלטו נטוורקס, ענקית הסייבר הבינלאומית, מגייסים בכל שנה עשרות מתכנתים וחוקרי סייבר במדינה בה התחרות על טאלנטים היא מהקשות בעולם  – ישראל. במהלך רחב היקף ביצעו שינוי תפיסה ובנו תהליכים מהיסוד והטמיעו תהליכים שעוזרים להם למשוך תשומת לב ועניין ממהנדסים בתעשיית הסייבר  וטאלנטים בוגרי יחידות הסייבר בצבא.

 

אורי אסייג ויעל קוליק-גדעוני  | Palo Alto Networks

על מנת לממש גישה שיווקית בגיוס עובדים (Recruitment marketing) ראשית עלינו למפות את הנכסים התעסוקתיים שלנו כמעסיק. נכסים אלו יהוו את בסיס המסר בבואנו לתקשר עם מועמדים.

בהרצאתו ישתף רז מצנע מניסיונו העשיר בליווי ארגונים ב-3 שנים האחרונות תוך התמקדות בכלי אבחון לנכסים תעסוקתיים והאופן בו ארגונים מוציאים לפועל תקשורת אפקטיבית המבוססת על נכסים אלו.

 

רז מצנע | מנכ"ל Attract & Retain
מומחה למיתוג מעסיק

המסלול הפרקטי

פייסבוק, עם 5 מיליון ישראלים, הפכה לאחד ממקורות הגיוס האפקטיביים ביותר כיום.

אך מגוון האפשרויות לפרסום חינמי וממומן הפכו אותו למאתגר ולא טריוויאלי עבור רבים מאיתנו.

בהרצאתה תעשה לנו ויקי סדר תוך כדי הדגמה של פרוייקטים  כגון גיוס 100 דיילים ללא עלות וגיוסים מוצלחים נוספים.

ויקי תכסה בהרצאתה את הדרכים לפרסם בצורה אפקטיבית בקבוצות ותסקור את אפשרויות הקידום הממומן ברשת החברתית הגדולה בעולם.

ויקי גרונר | מנהלת דיגיטל ומקורות גיוס, דנאל משאבי אנוש

בהרצאתה תציג דנה כלים חינמיים שמאפשרים ביצוע סורסינג יעיל ופרודוקטיבי במיוחד:

איך להגיע לפרופילים טובים באמצעות חיפושי X-RAY במינימום זמן? 
איך להוציא יותר מהלינקדין ולשפר ביצועים? 
איך למצוא מיילים אישיים של 60% מהפרופילים? 

הוספה של מספר כלים פשוטים ונוחים לשימוש יכולה לעשות שינוי גדול בעבודת הסורסינג היומיומית! 

דנה מוברמן | מנהלת תחום סורסינג, Added Value

כשסטארטאפ מצליח, הוא גדל והצמיחה מביאה איתה אתגרים חדשים בגיוס ושימור עובדים. במהלך שלוש השנים האחרונות, קלטורה, שמפתחת פלטפורמת וידאו ו-OTT גדלה מ-200 לכ-450 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 280 עובדים בישראל. בעידן בו חדשנות היא הדבר "החם ביותר" החלטנו לאתגר את עצמנו, להגדיל את תחושת הפתיחות והיזמות של העובדים ולהקים מסקראץ' האקתון ארגוני. בואו לשמוע מהם הצעדים ביזימה של האקתון, כיצד "רותמים" את ההנהלה והעובדים, כיצד יוצרים שיתופי פעולה פנים ארגוניים, ממנפים את הידע הטכנולוגי הקיים בארגון לפתרון בעיות של ממש, מהם היעדים והחוקים שיש לקבוע מראש ומהם הטיפים ו"הסודות" מאחורי הקלעים של הפקת האירוע בפועל. אצלנו בקלטורה ההאקתון ממוצב כחלק בלתי נפרד מתהליך ה-Employment Branding ,מסורת של ממש מזה שנה שלישית שהעובדים מחכים לה בקוצר רוח

ליטל אלקיים  | HR Director – HRBP Technology and Marketing, Kaltura

כנס בתוך כנס: העצמת חברות השמה ומגייסים עצמאיים

כיצד לבחור היכן להשקיע את המשאבים בתהליך גיוס לסטרטפים.

חברות השמה משקיעות הרבה ממרצם ומזמנם בגיוס ושימור לקוחות.

עם זאת, ישנם מקרים בהם דווקא ההחלטה להיפרד מלקוח היא ההחלטה העסקית הנכונה.

שירי וקס | מנכ"ל Gotfriends

לפעמים התחושה היא שחברות עושות הכל כדי לחסוך את עמלת ההשמה המגיעה לחברת ההשמה או ההד-הנטר,

לגיטימי ! אך מתי זה הופך ללא אתי ?

מהן הגבולות של האתיקה במערכת היחסים בין הלקוח למגייס החיצוני,

מתי זה הופך מלגיטימי לניצול ציני של עבודה טובה שנעשתה.

ובעיקר מהן הדרכים למנוע סיטואציות אילו ולא להכנס אליהן מלכתחילה.

תחיה אלונה אלתר | מנכ"ל חברת קונקטים – השמת בכירים, מקצועני מכירות ושווק

כיצד לבנות בולטות ומיתוג בשוק שבו ישנם מאות חברות השמה ומגייסים עצמאים?

יניב יציג מגוון כלים לשיווק אפקטיבי ומיתוג עצמי (בכל רמת תקציב) בשוק תחרותי

יניב בן ישי  | סמנכ"ל השיווק של חברת SQLink

13:00 – 14:00 

ארוחת צהריים

14:00 – 15:00

4 מסלולי צהריים

הקליקו על הכותרת של כל הרצאה כדי לקבל את הפרטים המלאים עליה

Startup Nation

חברות צומחות בארץ, מתמודדות לא אחת, עם תקופות בהן עולה באופן חד הצורך להגדיל את הארגון. 

פעמים רבות, על מנת לעשות זאת, צריך צוות הגיוס לנקוט במהלכים יוצאי דופן ושוברי שגרה. Yotpo, חברת סטארט-אפ ישראלית-גלובאלית, נמצאית כבר תקופה במצב זה של צמיחה מואצת, אשר יצרה אתגר גיוסי גדול מאוד עבור כל המחלקות בחברה.

תמר תשתף אותנו בפתרון יצירתי שהם ביצעו, על מנת להתמודד עם הקושי בגיוס הרב.

כמו כן, תספר על מהלכו ותוצאותיו של חודש גיוסים אינטנסיבי, בו הצליחו לרתום את עובדי החברה לגיוסים ובכך להעלות את כמות ההפניות שלהם ל-500 קורות חיים ומתוכם לגייס 16 עובדים חדשים.

תמר טפר | Head of Talent Acquisition, Yotpo

חברת סימילרווב הישראלית מודדת את פעילות הגולשים באינטרנט עבור לקוחותיה. אז איך נראים תהליכי המדידה בגיוס עובדים בחברה שמספקת דאטא יקר ערך עבור עשרות אלפי חברות בכל העולם? "זה לא חייב להיות מסובך ולא צריך לפחד מנתונים, יש הרבה טכניקות קלות ליישום, וברגע שיוצרים תהליכים אוטומטיים והנתונים קופצים מול העיניים, אפשר לנהל שיח אינטליגנטי מבוסס נתונים עם המנהלים המגייסים".

בהרצאתה תשתף אותנו גלית מנקין, מנהלת הגיוס הגלובלית בחברה, אילו תהליכים בגיוס היא מודדת, למה היא מודדת אותם ואיך הופכים את ההשקעה בבניית תהליכי המדידה למשתלמת. 

גלית מינקין | Global Recruiting Manager, SimilarWeb

גיוסי מאסה בעידן רשתי

בגיוסי מאסה לתפקידי שירות ומכירה החברה נסמכת על היכולת של מחלקת הגיוס למלא קורסים על מנת לממש את האסטרטגיה העסקית. כיצד הגיוס, באמצעות פיתוח מקורות גיוס חדשים, מצליח לעבור לצד היוזם ולקחת חלק משמועתי באסטרטגיית בניית כוח העבודה בחברה?

 

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס תשתף מיכל כיצד ב-Yes מנהלים את גיוסי המאסה על מנת לעמוד ביעדים ולמלא קורסים ברצף, איך בונים תמהיל מקורות גיוס שמאפשר לעמוד בקצב גיוס גבוה, אילו מקורות גיוס מופעלים, מה עושים בפייסבוק, איך משלבים את העובדים, וכיצד מבטחים פתיחה מוצלחת של קורס.

מיכל פייגנבוים | אחראית סורסינג ומקורות גיוס, yes

מה כבר לא נאמר הדור הצעיר שנכנס לשוק העבודה  – הוא כבר שמע הכל, רוצה לדעת בדיוק על מה מדובר, אם אפשר שיהיה מהיר ובגדול.. די סקפטי. ארגונים מחפשים אפשרויות להגיע אל קהלי היעד באמצעות עובדים בארגון שיכולים לפנות למועמדים פוטנציאלים בפשטות ובגובה העיניים. אז נכון שניתן לאתר את מחפשי העבודה ברחבי הרשת.. אך כשהעובדים עושים את זה- האותנטיות היא זאת שעושה את ההבדל.

בלאומי קארד לא מחכים שהעובדים ייקחו חלק בפעילות חבר מביא חבר, אלא מנהלים תוכנית שגרירי גיוס לתפקידים השונים בדגש על תפקידי שירות ומכירה

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס, שירי בורא תשתף כיצד בלאומי קארד הקימו ומנהלים את תוכנית שגרירי הגיוס: איך מאתרים את המתאימים, כיצד מכשירים אותם, איך מנהלים את הקשר היומיומי ואיך לא משגעים את הארגון בדרך

שירי בורא  | מנהלת צוות מרכז גיוס, לאומי קארד

המסלול הפרקטי

אסף יפה  | מנהל השמה בכיר, נישה גלובל

ליאור בן דרור  | סמנכ"ל מכירות ושיווק, נילוסופט

שימוש בוידאו לגיוס עובדים – כלים ודרכים ליישם זאת בשטח

כנס בתוך כנס: העצמת חברות השמה ומגייסים עצמאיים

עולם הגיוס וההשמה המסורתי משתנה ויחד עימו מתפתחים מודלים גיוס חדשים שמותאמים לצרכי הלקוחות.

בועז מנדלביץ יוביל פאנל ראשון מסוגו שידון ויציג 4 מודלי גיוס חדשים וחדשניים.

בסוף הפאנל יתקיים דיום פתוח על עתיד התחום

מנחה הפאנל:
בועז מנדלביץ | מנהל שירותי משאבי אנוש

אלינור בת-גנשטיין | מנכ״ל חברת Communitech 

אייל קלינג | AddedValue Co-CEO

עידית קובליו  | Bדיוק – בעלים

15:20 – 16:30

4 סדנאות לבחירתכם

עידן הביג דאטה וה- “Data Science” מביא עמו מתודולגיות עבודה חדשניות בתחום משאבי האנוש. יותר ויותר חברות מקבלות החלטות בנוגע לניהול המשאב האנושי על בסיס נתונים, ופחות על-פי תחושת בטן. במחלקות משאבי אנוש רבות נוסד מקצוע חדש, הידוע בשם "People Analytics", שמשלב בתוכו מתודולוגיות משלושה עולמות תוכן: מודלים סטטיסטיים, מערכות מידע והתנהגות ארגונית.

ליטל שמר חיים מלווה חברות וארגונים, מזה למעלה מעשור, בתהליכי איסוף וניתוח מידע, וביצירת תובנות המסייעות להם לפעול באופן אפקטיבי בתחומם. היא מנגישה כיום את עולם ה- “Data Science”  למנהלי משאבי אנוש, מסייעת להם להתמודד עם שאלות עסקיות באמצעות נכסי הדאטה שברשותם, ומקדמת את תחום משאבי אנוש כשותף אסטרטגי בהובלת הארגון.

בסדנה תציג ליטל את תחום People Analytics מנקודת מבט של קהילת אנשי הגיוס: איך מגייסים אנשי People Analytics? איך עובדים עימם? איך ממנפים את שיתוף הפעולה והתוצרים להצלחה בתחום הגיוס?

ליטל שמר חיים

כבר כמה שנים אנחנו רואים שמרכזי הערכה הם אחת השיטות בעלות תוקף הניבוי הרב ביותר למיון מועמדים לעבודה.
אבל זה יקר, וארוך, ולא תמיד מרכז ההערכה ששלחתי אליו מועמד באמת התאים לפרופיל.
הפתרון הוא ביצירת מדגמי עבודה מותאמים אישית. ארגונים שבונים לעצמם מרכז הערכה ממוקד מיומנות ספציפית מצליחים להשיג מידע איכותי על המועמד, במהירות, תוך עלויות גיוס נמוכות.
בואו ללמוד את העקרונות כדי לעשות את זה בעצמכם.

דויד ברקוביץ'

איך ניתן לרתום את פייסבוק למאמצי הגיוס? יש המון דברים שאפשר לעשות – אבל אנחנו גילינו 3 אסטרטגיות שמביאות תוצאות ואותן נחשוף בסדנה מיוחדת לכנס קהילת הגיוס

1. התנהלות נכונה לגיוס עובדים בקרב קהילות פייסבוק

2. גיוס באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק

3. כיצד ניתן להיחשף לקהל היעד באופן אפקטיבי על ידי תוכן ממוקד ערך

אורטל כהן מלווה עשרות חברות ליצירת נוכחות סושיאל דיגיטלית בהצלחה רבה משנת 2014. 

אורטל כהן | מנכ"ל
Ortal Digital

אם גם את מתמודדת ברמה יומיומית עם שאלות כגון

האם כדי שהעובד הראשון במדינה חדשה יהיה ישראלי

מהן הרשתות החברתיות המקובלות בגרמניה

מה תהליך הגיוס המקובל ברומניה מה שואלים בראיון בסין

מה השכר המקובל לאיש מכירות באטלנטה

איך מייצרים חווית מועמד אידיאלית מחוץ לישראל

אז מקומך איתי בסדנא פרקטית שבה נדבר על כל האתגרים  שכולנו חווים בתהליך של גיוס טלנטים מחוץ לישראל

ונסכם דרכי פעולה אפשריות

מירי גל בורט | מנכלית משותפת
Expert Executive Recruiters

יכול להיות שעוד לא נרשמת?